4º ESO C en Sacyr Fluor Friendly Competition

El equipo de 4º de ESO del IES Mata Jove consigue el segundo premio en la Sacyr Fluor Friendly Competition celebrada en la Escuela Politéncia de Ingeniería.

La competición consiste en resolver un problema de ingeniería utilizando únicamente material de oficina (papel, gomas, lapiceros, etc.). En este caso se traba de fabricar un dispositivo para jugar al criquet. El equipo estuvo capitaneado pro Claudio, mientras que Jonathan y Yaizar fueron los lanzadores y bateadores. El tutor del equipo fue René Camblor, profesor del departamento de matemáticas. En este concurso participaron institutos de toda Asturias.

L’equipu de 4º d’ESO del IES Mata Xove algama’l segundu premiu na Sacyr Fluor Friendly Competition celebrada na Escuela Politécnica d’Inxeniería.

La competición consiste en resolver un problema d’inxeniería emplegando nada más material d’oficina (papel, gomes, llapiceros, etc.). Nesti casu, trátabase fabricar un dispositivu pa xugar a críquet. L’equipu taba capitaneáu por Claudio mentantu que Jonathan y Yaiza facién de llanzadores y bateadores. El tutor del equipu foi René Camblor, profesor del departamentu de matemátiques. Nel concursu participaron institutos de diferentes conceyos d’Asturies.

Más información en http://epigijon.uniovi.es/estudiantes/concursosypremios/-/asset_publisher/Ige5/content/friendly-competition-2020    
https://www.elcomercio.es/gijon/ingenios-lanzar-batear-20200220000951-ntvo.html?ref=https%3A%2F%2Fwww.google.es%2F

Deja un comentario